We zijn toegewijd aan het aanbieden van kwaliteitsproducten aan onze twee- en viervoetige klanten. Als je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, hebben we een eenvoudig te volgen retour- en restitutiebeleid.
1. Terugkeertijd
Vanaf ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen de tijd om een retourzending of omruiling aan te vragen. Na deze periode kunnen wij helaas geen retourzendingen meer accepteren.
2. Voorwaarden voor een retourzending
- Artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en in de originele verpakking zijn.
- Geopende, beschadigde of gedeeltelijk gebruikte producten worden niet terugbetaald, behalve in geval van een fabricagefout of schade opgelopen tijdens de levering.
3. Retourproces
- Neem contact met ons op via info@bazoef-petfood.be met uw bestelnummer en reden van retour.
- Na validatie van uw aanvraag sturen wij u retourinstructies.
- Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
4. Terugbetalingen
- Als uw retourzending wordt goedgekeurd, wordt binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling uitgevoerd via uw oorspronkelijke betaalmethode.
- De bezorgkosten worden niet gerestitueerd, behalve in geval van een fabricagefout of beschadigde levering.
5. Uitwisselingen
Wij vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als u een artikel moet vervangen, neem dan contact met ons op via info@bazoef-petfood.be.
6. Retourkosten
- De retourkosten zijn voor rekening van de klant, behalve in geval van ontvangst van een defect of onjuist product.
- Wij raden u aan een traceerbare bezorgservice te gebruiken. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
7. Uitzonderingen
Producten die in de uitverkoop of in de opruiming zijn, kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald, behalve in het geval van een fabricagefout.